Реєстрація ТОВ

реєстрація тов

Реєстрація підприємства

Створення та легалізація підприємства перший і й достатньо серйозний крок у кар’єрі початківця бізнесмена. Реформи, що відбуваються в країні, поступово але вірно ведуть до впорядкування та спрощення підприємницької діяльності. Як швидко зможе наша культура ведення бізнесу досягти рівня європейської сказати важко, але щомісяця, в середньому, в Україні реєструється близько двох тисяч нових підприємств, що розрізняються за формою власності та організаційним устроєм.

Фундамент успіху, довгої та плідної діяльності будь-якого підприємства закладається ще на початковій стадії, якою є реєстрація підприємства. Дуже важливо, роблячи перші кроки у будівництві свого бізнесу, визначитися яким буде нове підприємство, чим і як воно буде займатися. Необхідно вибрати вид діяльності, найбільш підходящу для нього організаційно-правову форму, систему управління і структуру підприємства.

Крім глобальних стратегічних завдань, часто виникають невеликі, і на перший погляд незначні питання, від правильного вирішення яких буде залежить подальше благополуччя і ефективність діяльності підприємства:

  1. Визначення розміру статутного фонду. Мінімальний його розмір може становити 1 гривню, але такі «інвестиції» більш характерні для фірм – «одноденок». Статутний фонд логічніше відразу визначати в такому розмірі, який дозволить забезпечити потреби підприємства з моменту відкриття до отримання першого прибутку. В іншому випадку, введення на баланс підприємства грошових коштів шляхом додаткових інвестицій або банківських позик може викликати додаткове оподаткування та інші непередбачені витрати.
  2. Частки засновників. В установчому договорі та статуті підприємства обов’язково необхідно передбачити порядок переходу частки від одного засновника до іншого. Не варто забувати і про регламентацію порядку спадкування у разі смерті одного із засновників (учасників), що допоможе підприємству легше пережити відхід з життя одного з «батьків-засновників».
  3. Діловодство в товариствах з обмеженою відповідальністю, заснованих однією особою. Форма та порядок прийняття нормативних актів в таких підприємствах вимагає підписання розпорядчих документів кількома особами. У зв’язку з цим в статуті підприємства необхідно передбачити ці особливості і заздалегідь прописати процедуру підписання головою та секретарем зборів засновників (учасників).
  4. Повноваження найманих керівників. Безпека діяльності підприємства, як і безпеку держави забезпечується «поділом влади». Яким би не було довіру і повагу до особистості людини, запрошеної на посаду директора, повноваження його повинні чітко регулюватися статутом підприємства.
  5. Зарплата директора. У початковій стадії діяльності, після того, як реєстрація тов відбудеться і з моменту прийняття на роботу директора, виникає необхідність виплати йому заробітної плати. Виходом з цієї ситуації може бути тимчасове виконання обов’язків директора одним із засновників на безоплатній основі.

 Це лише кілька проблемних питань з надводної частини айсберга. Розібратися і з цими проблемами, і з іншими, що чекають бізнесменів у щоденній діяльності, у тому числі і при реєстрації підприємства, можуть допомогти юристи професіонали. Головне – своєчасно до них звернутися.

Для реєстрації підприємства, в тому числі, для реєстрації ТОВ – телефонуйте:

+ 38 096 002 01 00
+38 050 431 70 84
+ 38 032 247 35 44

Написати нам

 

Ваше ім'я (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Тема

Ваше повідомлення

×
Замовити дзвінок

 



×
Замовити послугу

 




×